تیم ملی فوتبال ایران، بیستم جهان و دوم آسیا توافق حکیمی با پاری سن ژرمن توافق وینگر برزیلی تراکتور با گل گهر داستان شکایت پیچیده پرسپولیس و بیرانوند تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی| چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟ استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست
سرخط خبرها

آرژانتین بازنده جنگ روی تور|نوبت به انتقام گیری از لهستان رسید

  • کد خبر: ۷۹۲۵۳
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
آرژانتین بازنده جنگ روی تور|نوبت به انتقام گیری از لهستان رسید
تیم ملی نوجوانان والیبال در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان برابر آرژانتین با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ملی پوشان نوجوان ایران با غلبه بر آرژانتین پازل تیم‌های حاضر در نیمه نهایی جام هفدهم را کامل کردند و در پایان با رقص شادمانی جشن شان را کامل کردند. تیم ایران در شبی که حتی می‌توانست بازنده یک ست هم مقابل حریف نباشد، براحتی از مانع کوتاه آرژانتین پرید و راهی بازی دوباره با لهستان شد. تیم ایران که به تدریج شکل تیمی بهتری بخود می‌گیرد، در این بازی برای بردن بیشتر متکی به مدافعان بلند قامت خود یوسف کاظمی و عرفان نوروزی بود. این دو در کنار عرشیا به نژاد پاسور و خانزاده و یونس جوان با درخشش خود ایران را از میدان تیم والیبال بلد و کم سن و سال آرژانتین عبور دادند. ایران ست‌های اول، دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۳ بردند و ست دوم را با نتیجه نزدیک ۲۶ بر ۲۴ به حریف واگذار کردند.
سرمربی تیم آرژانتین با آنالیز خوبی که داشت در مهره کلیدی تیم ایران گل زاده و خانزاده را مهار کرد، اما با همه تاکتیک پذیری که بازیکنان این تیم داشتند جنگ روی تور را به ایران باختند به ویژه در روزی که دو آسمانخراش جوان عرفان نوروزی نژاد و یونس کاظمی سد بزرگی سر راه ابشار زن‌های خوش دست، اما کم تجربه حریف شده بودند.
عرشیا به نژاد در بازیسازی و یونس جوان در حملات کنار آنتن عالی بودند و به این ترتیب بچه‌های سختکوش نوجوانان ایران باید بار دیگر مقابل لهستان قرار بگیرند تا برای رسیدن به فینال هفدهمین دوره پیکار‌های نوجوانان جهان بخت آزمایی کنند تا اینجا تیم ما یک پله نسبت به دوره قبل مسابقات که در تونس برگزار شده بود بالاتر امده است.
عرفان نوروزی و یونس کاظمی با کسب ۱۶ پوئن، امتیازآورترین بازیکنان این مسابقه شدند و در تیم آرژانتین نیز جیولیانو تورسیتو با ۱۱ امتیاز، بهترین بازیکن بود.
در این بازی ملی‌پوشان نوجوان ایران در مجموع ۹۹ پوئن شامل ۴۹ امتیاز حمله، ۱۳ امتیاز دفاع، یک امتیاز سرویس و ۳۶ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند. آرژانتین نیز ۷۷ پوئن شامل ۴۳ امتیاز حمله، ۶ امتیاز دفاع، ۳ امیتاز سرویس و ۲۵ امتیاز از اشتباهات حریف خود کسب کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->